Tässä suunnilleen samana teksti, jonka jo kirjoitin demi.fi:hin:

Tarina ei ole jatkunut täällä pitkään aikaan, koska sen kirjoittaja ei ole enää ollut keskudessamme sitä jatkamassa. Olen nimimerkin ^^neiti^^ käyttäjän sisko, löysin tämän nimimerkin ja salasanan sen päiväkirjasta. Olen nyt saanut kerättyä sen verran voimia, rohkeutta ja tietoa tästä sivusta (mulla ei ole ollut tapana liikkua demi.fi:ssä eikä vuodatuksessa), että sain aikaiseksi kirjoittaa tämän.

Löysin tosiaan sen päiväkirjojen ja tietokoneen kaivelun kautta tämän Toisesta maailmasta -tarinan ja nähtävästi se on ollut myös aika suosittu. Mua vähän harmittaa, ettei mun sisko näyttänyt tota tarinaa mulle (kyllä mä tiesin, että se tykkää kirjoittaa, mutta se ei esitellyt tekstejään kenellekään, se oli liian ujo). Aluksi musta tuntui pahalta lukea sen päiväkirjoja ja muita, mut nyt musta tuntuu, että mun siskonikin haluaisi, että sen tarina viedään edes jotensakin kunnialliseen päätökseen.

Tuo tarina on tosiaan suunniteltu hyvin loppuun asti. Käsittääkseni viimeksi ilmestyneeseen osaan on suoraan jatkoa muutama sivua valmiina (ei mulla sitten ole hajuakaan, jos niitä on ollut vielä tarkoitus muuttaa) ja satunnaisista kohdista kirjoitettuja lukujakin on. Lisäksi yhdessä vihossa on suht tarkat muistiinpanot/suunnitelmat tämän tarinan kulusta, joten uskoisin kykeneväni kertomaan, miten tämä tarina jatkuu ja mihin se päättyy. En tosin ole lahjakas kirjoittaja, enkä ehkä jaksa laittaa tapahtumia novellimuotoon, mutta voisin ainakin kertoa, mitä tapahtuu. Kysymys kuuluu, vieläkö täällä on asiasta kiinnostuneita lukijoita, vaikka tarinaa ei ole päivitetty johonkin kolmeen kuukauteen?

- Siiri